Islet on onnistuneesti uusinut “SAP Partner Center of Expertise” (COE) -sertifikaattinsa. Sertifiointi pohjautuu päivittäisen tuen ja ylläpitotoimintojen johdonmukaisuuteen ja suorituskykyyn sekä tuen infrastruktuurin toimivuuteen.

Islet osoitti osaamisensa monimutkaisen SAP:n suorittaman auditointiprosessin kautta. Prosessi sisälsi arvioinnit infrastruktuurista, prosesseista ja työkaluista, AMS-palveluista sekä tiimin taidoista. Kaikissa näissä kategorioissa Islet täytti standardit, jotka SAP on asettanut kumppaneilleen asiakkaiden ylläpitopalvelujen tarjoamisessa.

SAP Partner Center of Expertise -sertifikaatti osoittaa sitoutumisemme korkealaatuisten SAP-tukipalveluiden tarjoamiseen. Olemme tarjonneet sovellushallintapalveluita jo yli 20 vuoden ajan monille asiakkaille eri toimialoilla. Panostamme jatkuvaan tukitoimintojemme kehittämiseen, jotka takaavat asiakkaidemme sujuvan liiketoiminnan.

Tommi Luoto

Chief Technology Officer, Islet Group

SAP Partner COE -sertifikaatti tuo lisäarvoa Isletin palveluille

 

Asiantuntemus

SAP Partner Center of Expertise -sertifikaatti osoittaa Isletin syvän SAP-ratkaisuiden asiantuntemuksen. Sovellushallintapalveluidemme (AMS) tiimin jäsenet ovat erittäin taitavia ja sertifioituja ammattilaisia. Vuonna 2022 Islet suoritti yhteensä 77 SAP- ja Microsoft-sertifikaattia, ja jokaisen konsultin vuosittainen tavoite on sertifiointi uusimmissa teknologioissa. Jatkuva oppiminen on yksi arvoistamme, mikä mahdollistaa korkealaatuisten palveluiden tarjoamisen AMS-asiakkaillemme, vahvalla ymmärryksellä teknologioiden tarjoamista mahdollisuuksista ja vaihtoehdoista.

Laadunvarmistus

SAP Partner Center of Expertise -sertifikaatti osoittaa myös korkean laadunvarmistuksen tason. Islet sitoutuu SAP:n tiukkoihin laatustandardeihin ja parhaisiin käytäntöihin sekä jatkuvaan kehittämiseen yhdessä asiakkaiden, SAP:n ja muiden kumppaneiden kanssa. Näin varmistetaan, että SAP-ylläpito- ja tukiprosessit täyttävät korkeat alan vertailu- ja sopimustavoitteiden standardit.

 

 

Seuranta ja ylläpito

Isletin tehokkaat ja proaktiiviset seurantapalvelut kattavat SAP-ympäristön seurannan, mikä mahdollistaa ongelmien varhaisen tunnistamisen ja ratkaisun ennen kuin ne kasvavat suuremmiksi. AMS-tiimiämme tukee erittäin pätevä ja kokenut kehitystiimi, joka voi nopeasti käsitellä mahdolliset ongelmat. Tämä vähentää järjestelmäkatkosten ja tietojen menetyksen riskiä ja varmistaa sujuvan toiminnan asiakasorganisaatioillemme.

Pitkäaikainen kumppanuus

Missiomme on rakentaa kestävää tulevaisuutta edistyksellisten teknologioiden avulla yhdessä asiakkaidemme ja kumppaneidemme kanssa. Olemme luotettava ja pitkäaikainen kumppani laajalle ja monipuoliselle asiakaskunnallemme. Teemme jatkuvasti töitä tarjotaksemme korkealaatuista tukea, ja olemme sitoutuneita asiakkaidemme menestykseen.

Jos olet kiinnostunut sovellushallintapalveluistamme, ota yhteyttä:

Heidi Sinisalo
Chief Operating Officer, Isletter
heidi.sinisalo@isletgroup.fi
+358 40 045 5377

 

 

#IsletGroup #SAP #sertifikaatti #PartnerCenterOfExpertise #COE #ApplicationManagementServices #AMS #ylläpito #service

Like what you read? Share this!