Käyttökokemuksen merkitys kasvaa koko ajan, ja korostuu entisestään yritysten siirtyessä S/4HANA-maailmaan. Käyttökokemus on paljon laajempi konsepti kuin pelkästään käyttöliittymä, jonka kautta ihminen käyttää ohjelmaa. Käyttökokemuksessa otetaan lisäksi huomioon loppukäyttäjä ja hänen roolinsa sekä toimintaympäristö ja muiden ihmisten vaikutus. Kahden ohjelman käyttöliittymät voivat olla ensituntumalta hyvin samankaltaiset, mutta käyttökokemus voi vaihdella paljonkin niiden välillä. Se millaisia tunteita järjestelmän käyttäminen luo voi parhaimmillaan sitouttaa ihmistä.
Webinaarissa käsitellään seuraavia aihealueita:
- SAP:n ylivoimainen käyttökokemus – mitä uusin Fiori 3.0 tuo tullessaan?
- Milloin Fiori on oikea valinta?
- Standardi vs. räätälöidyt Fiorit
- ISLET:n vinkit siihen, miten onnistut Fiori-projektissa
Katso webinaaristamme, kun ISLET:n operatiivinen johtaja Heidi Sinisalo kertoo miten uusimmassa Fiori 3.0:ssa panostetaan käyttökokemukseen. Heidi jakaa laajaa kokemustaan Fiori-projekteista useilta eri toimialoilta ja kertoo, milloin Fiori on yritykselle oikea valinta ja mitkä ovat oikeat askeleet siihen, että Fiori-projekti saatetaan onnistuneesti maaliin.
Ajatuksia tai kysyttävää Fiorista? Ota yhteyttä: heidi.sinisalo@isletgroup.fi tai lähetä pullopostia.
#fiori #käyttökokemus #webinaari