Olemme saavuttaneet merkittävän virstanpylvään matkallamme kohti operatiivista erinomaisuutta – Islet Group on onnistuneesti suorittanut ISO 9001:2015 -sertifioinnin. ISO 9001:2015 -standardi on maailmanlaajuisesti tunnustettu viitekehys laadunhallintajärjestelmän (QMS) toteuttamiseksi.

ISO 9001:2015 -sertifioinnin saavuttaminen korostaa sitoutumistamme korkealaatuisten tuotteiden ja palveluiden tarjoamiseen, operatiivisen tehokkuuden parantamiseen ja asiakas- ja työntekijätyytyväisyyden lisäämiseen. Lisäksi jatkuva kehitys varmistetaan säännöllisillä sisäisillä ja ulkoisilla auditoinneilla.

Päätös aloittaa ISO 9001:2015 -sertifiointiprosessi käynnisti valmistautumisjakson, jonka tavoitteena ei ollut vain täyttää standardin minimivaatimuksia, vaan myös suorittaa arviointi organisaatiostamme ja prosesseistamme ja tunnistaa alueet, joilla voisimme olla tehokkaampia ja läpinäkyvämpiä. Vuonna 2023 suoritimme kattavan arvioinnin kaikista organisaatiomme osa-alueista, jotta voisimme luoda läpinäkyviä, johdonmukaisia ja helposti seurattavia prosesseja, ja valmistelimme niihin liittyvän dokumentaation. ISO 9001:2015 -sertifiointi tuo arvoa myös asiakkaillemme ja kumppaneillemme.

ISO-sertifikaatti osoittaa sitoutumisemme operatiiviseen erinomaisuuteen. Isletin toiminnan ytimessä on omistautuminen laadulle, jotta voimme jatkuvasti tarjota asiakkaillemme parasta mahdollista palvelua. Vahva riskien- ja muutosjohtamisjärjestelmä tukee kasvuamme ja mahdollistaa sopeutumisen ja kehittymisen jatkuvasti muuttuvissa liiketoimintaympäristöissä.

Janina Luoto

Toimitusjohtaja, Islet Group

ISO 9001 certification

 

 

Mitä ISO 9001:2015 -sertifiointi tarkoittaa käytännössä?

ISO 9001:2015 -sertifiointi symboloi yrityksen sitoutumista laatuun. Islet on sitoutunut tarjoamaan mahdollisimman korkealaatuisia palveluja ja tuotteita. Proaktiivinen riski- ja muutosjohtamisemme auttaa ennakoimaan ja tehokkaasti hallitsemaan mahdollisia haasteita.

Tehokkuuden osalta ISO-sertifiointi tarkoittaa, että meillä on selkeät ja mitattavat laadun tavoitteet. Sisäiset prosessimme on virtaviivaistettu vähentämään päällekkäisyyttä ja parantamaan tuottavuutta. Tätä tukee tehokas resurssisuunnittelu, joka varmistaa resurssien optimaalisen käytön.

Sertifiointi tarkoittaa myös jatkuvaa parantamista. Seuraamme suorituskykyämme säännöllisesti tehdäksemme tarvittavat säädöt. Lisäksi mittaamme säännöllisin väliajoin asiakas- ja työntekijätyytyväisyyttä, ja ryhdymme toimiin saamamme palautteen perusteella, kehittääksemme palveluita ja kasvattaaksemme tyytyväisyyttä.

Tehokkuuden ollessa keskiössä, toimimme jatkuvasti parhaalla mahdollisella tavalla. Tärkeintä on sitoutumisemme jatkuvaan parantamiseen. Kuuntelemme, opimme ja teemme muutoksia asiakas- ja työntekijäpalautteen perusteella. Kyse ei ole vain standardien täyttämisestä, vaan jatkuvasta kehityksestä ja tavoitteesta ylittää asiakkaiden ja työntekijöiden odotukset.

Eriika Hiltunen

Henkilöstöjohtaja, Islet Group

Jos haluat kuulla lisää siitä, kuinka ISO 9001:2015 -sertifikaattimme voi hyödyttää yritystäsi tai tarvitset lisätietoja, ota yhteyttä:

Eriika Hiltunen
Henkilöstöjohtaja, Isletter
eriika.hiltunen@isletgroup.fi
+358 40 832 0828

 

 

#IsletGroup #Isletters #laadunhallinta #QMS #ISO9001 #standardi #sertifiointi #ISOsertifikaatti

Like what you read? Share this!