ISLET vei ensimmäistä kertaa asiakkaitaan ja sidosryhmien edustajia SAP Experience Center -vierailulle Kööpenhaminaan. Kovatasoiset visionääriset puhujat herättivät keskusteluja tulevaisuudesta ja muutoksesta. Vierailun aikana inspiroiduttiin, katsottiin tulevaisuuteen ja saatiin uusia näkökulmia siihen, miten nykyorganisaatioiden tulee muuttua.

Kööpenhaminaan saavuttiin vierailua edeltävänä iltana. Mukaan osallistui ammattilaisia monilta eri toimialoilta ja osallistujat pääsivätkin jo illallisen lomassa tutustumaan toisiinsa ja vaihtamaan ajatuksia eri aloilta.

Seuraavana aamuna liikuttiin upean auringonpaisteen saattelemana SAP Experience Centerille. ISLET:n toimitusjohtaja Janina Luoto aloitti aamun tervetuliaissanoilla ja esittelemällä ISLET:iä. Luoto avasti myös yrityksen näkemyksiä kehityksestä ja kasvusta. Ensimmäisenä puhujana SAP Nordicin Mariano Kristensen kertoi älykkäästä yrityksestä kokemusyhteiskunnassa. Tämän jälkeen SAP:n Maria Pereira johdatti yleisön palvelumuotoilun maailmaan.

Ennen lounasta yleisön mielenkiinnon herätti Tanskan tunnetuin visionääri Erick Thürmer. Hän jakoi kokemuksiaan 120-vuotiaan perheyrityksensä Thürmer Toolsin pivotoinnista sekä mullistavasta uudistamisesta. Keskustelut Thürmerin kanssa jatkuivat lounaalla keskittyen erityisesti tulevaisuuteen ja uudenlaiseen johtamiseen.

Iltapäivän avasi Kööpenhaminan SAP Experience Centerin johtaja Thomas Madsen. Hän esitteli keskuksen toimintaa, ja kierrätti yleisöä sen eri toiminnallisissa tiloissa. Iltapäivän päätteeksi Intersport-konsernin CDO Mia Ruotsala innosti yleisöä kertomalla urheilujätin kivijalkaliikemallin kääntämisestä digiaikaan, ja keskustelut jatkuivat hänen kanssaan vielä illallisella.

Tervetuliaissanat ISLET Groupin toimitusjohtaja Janina Luodolta. Luoto myös avasi ISLET:n näkemyksiä kehityksestä ja kasvusta, ja kuinka se on tärkeää tehdä kestävästi.

 

Ensimmäisenä vieraspuhujana toimi SAP Nordicin Mariano Kristensen, Head of Center of Excellence and Global Business Development. Kristensen avasi yritysten kehityskulkua kohti älykästä yritystä nykyisessä kokemusyhteiskunnassa.

 

Kristensenin alustuksen jälkeen puheenvuoron sai Maria Pereira, joka työskentelee SAP:lla Principal Digital Strategist Manager and Customer Innovation Design -roolissa. Pereira kertoi palvelumuotoilusta metodologiana ja kuinka sillä voidaan saavuttaa uudenlaisia ideoita ja ratkaisuja monimutkaisiin ongelmiin.

 

Ennen lounasta Erick Thürmer pisti yleisön ajatukset vauhtiin. Hän jakoi kokemuksiaan 120-vuotiaan perheyrityksensä Thürmer Toolsin mullistavasta uudistamisesta ja kertoi konkreettisia esimerkkejä siitä, kuinka yritysten on oltava ajan hermolla ja tehtävä asioita jatkuvasti uudella tavalla. Thürmer korosti lisäksi, että täytyy tehdä myös täysin uusia, jopa mahdottomana pidettäviä asioita kehittyäkseen. Keskustelut jatkuivat hänen kanssaan lounaalla, jossa hän avasi mietteitään hyvästä ja innovatiivisesta johtamisesta.

 

Iltapäivän avasi Thomas Madsen, Head of SAP Experience Center Copenhagen. Madsen esitteli Experience Centerin toiminnallisia tiloja ja kertoi erilaisista workshopeista ja harjoituksista, joita he tekevät yritysten kanssa auttaakseen heitä innovoimaan.

 

Iltapäivän ja koko vierailun pääteeksi Intersport-konsernin CDO Mia Ruotsala kertoi urheilujätin innostavan tarinan kivijalkaliikemallin kääntämisestä digiaikaan. Ruotsala sivusi myös sitä, kuinka kääntää yrityksen erityispiirteet kilpailueduksi. Keskusteluja jatkettiin hänen kanssaan vielä illallisella.

 

#ISLETGroup #ExperienceCenter #SAP #vierailu #tapahtuma #tulevaisuus #inspiraatio

Like what you read? Share this!

Psst!
Ilmoittaudu Islet Lighthouse -tapahtumaan 1.6.2021!