Tiedostamme Isletillä, että koronaviruspandemia aiheuttaa riskejä, joilla on laaja-alaiset vaikutukset. Suhtaudumme asiaan vakavasti ja näinollen teemme skenaarioita ja toimenpiteitä riskien minimoimiseksi.

Pyrimme tukemaan työntekijöitämme, asiakkaitamme, sekä yhteistyökumppaneitamme kriisitilanteen yli. Laadimme toimenpidesuunnitelman ja olemme määritelleet erilaisia mahdollisia skenaarioita tilanteen etenemisen mukaan. Tarkoituksenamme on toimia mahdollisimman vastuullisesti, säilyttää työpaikat, turvata palveluidemme jatkuvuus sekä auttaa muita ekosysteemissämme olevia toimijoita toimimaan samoin.

Olemme jo kaksi viikkoa sitten antaneet kaikille islettereille etätyösuosituksen ja ohjeistaneet mm. hygienia-asioista, hoitoon hakeutumisesta, matkustussuosituksista ja toimintaohjeista koronaepäilytilanteessa.

Seuraamme johtoryhmätasolla tilannetta päivittäin. Olemme peruneet kaikki liikematkat ja tapahtumat sekä ohjeistaneet välttämään matkustelua sekä massatapahtumia. Suomen tilanteen perusteella nostimme omaa toimenpidetasoamme viime viikolla astetta korkeammalle ja samalla päätimme, että kaikki isletterit tekevät toistaiseksi töitä etänä.

Asiakkaidemme järjestelmien jatkuva ylläpito sekä projektit ovat meille erittäin tärkeitä ja teemme kaikkemme jatkuvuuden turvaamiseksi. Olemme varautuneet reagoimaan mahdollisiin poissaoloihin ja resursoimiseen etupainotteisesti.

Jos nykytilanteesta johtuen kohtaatte äkillistä resurssipulaa, pyrimme tarjoamaan islettereitä nopealla aikataululla, jotta liiketoimintanne sujuva jatkuvuus voidaan varmistaa.

Isletin tilanteeseen ja mahdollisiiin resurssitarpeisiin liittyvissä kysymyksissä ota yhteyttä operatiiviseen johtajaamme Heidi Sinisaloon: heidi.sinisalo@isletgroup.fi, +358 400 455 377.

Päivitämme ajantasaisesti tähän uutiseen tietoja toimenpiteistämme.

#korona #pandemia #vastuullisuus #yhdessä

Like what you read? Share this!